09131251269 واتساپ
نمایندگی پکیج سونیه دوال اصفهان

نمایندگی پکیج سونیه دوال اصفهان

گرم آفرین فیدار، به عنوان نمایندگی پکیج سونیه دوال اصفهان، با تعهد به ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت در زمینه گرمایش به مشتریان خود، به عنوان یک شرکت معتبر جهت ارائه انواع خدمات نصب و راه‌اندازی، سرویس دهی، و تعمیرات در پکیج‌های گرمایشی شناخته می‌شود. خدمات متنوع گرم آفرین فیدار شامل نصب و راه‌اندازی انواع پکیج‌های گرمایشی، تعمیرات تخصصی پکیج‌های سونیه دوال و بارلی (وارم هوس) ، و سایر برندهای معتبر گرمایشی مانند دودیت ریش، شاپه، و… می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت، ارائه مشاوره رایگان به مشتریان در زمینه گرمایش و انتخاب بهترین پکیج برای نیازهای آن‌هاست. تیم متخصص این مجموعه با دانش فنی و تجربه وسیع، به مشتریان کمک می‌کند تا تصمیمات بهینه‌تری در خصوص سیستم گرمایشی خود بگیرند.

همچنین، نمایندگی‌ و تعمیر پکیج سونیه دوال اصفهان با قیمت مناسب و کیفیت بالا خدمات خود را ارائه می‌دهد. این تعهد به ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، آن را به یک گزینه برتر برای مشتریان در زمینه نصب و تعمیرات پکیج‌های گرمایشی تبدیل کرده است. اگر به دنبال خدمات تخصصی در زمینه پکیج‌های گرمایشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اصفهان هستید، با ما تماس بگیرید. مهندسین فیدار سرویس آماده اند تا نیازهای گرمایشی شما را به بهترین نحو تأمین کند.

معرفی پکیج گرمایشی:

پکیج های گرمایشی دیواری سونیه دوال(Saunier Duval) فرانسه یکی از محصولات شناخته شده و پر طرفدار در زمینه گرمایش ساختمان‌ها است. شرکت سونیه دوال(saunier Duval) در سال ۱۹۲۲ شروع به تولید سیستم های گرمایشی و آبگرمکن کرد و در سال ۱۹۵۰،این شرکت توانست محصولات خود را به تکنولوژی بالاتر و پیشرفته تر تجهیز کرده و در سراسر فرانسه توزیع کند. امروزه شرکت سونیه دوال طیف وسیعی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کند.‏ محصولاتی چون دیگ های چگالشی و غیر چگالشی که در خانه ها به صورت پمپ‌های حرارتی،سیستم‌های گرمایشی و آبگرمکن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از جمله محصولات سونیه دوال میتوان به پکیج دیواری، شوفاژ و آبگرمکن های دیواری در منازل،رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، ادارات،کارگاه‌ها و کارخانه ‌ها اشاره کرد. محصولات سونیه دوال به سیستم بازیافت انرژی و انرژی پرقدرت خورشیدی، همچنین تجهیزات تهویه هوا مجهز هستند. برای تولید محصولات کارخانه سونیه دوال از جدیدترین و آخرین تکنولوژی ساخت استفاده نموده است، زیرا این کار یک تضمین برای بالا بودن کیفیت محصولات شرکت است.

پکیج های دیواری سونیه دوال(Saunier Duval) دارای سه مدل است :

۱-پکیج دیواری سونیه دوال(Saunier Duval) مدل تیما کلاسیک(Thema Classic) در ظرفیت 25 کیلووات در بازار عرضه میگردد.

۲-پکیج دیواری سونیه دوال(Saunier Duval) مدل تیما فاست(Thema Fast) که در ظرفیت 30 کیلووات در بازار عرضه میگردد.

۳-پکیج دیواری سونیه دوال(Saunier Duval) مدل مخزن دار ایزوتوین(IsoTwin) در ظرفیت 30 کیلووات در بازار عرضه میگردد.

تعمیر پکیج سونیه دوال اصفهان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جهت تعمیر پکیج سونیه دوال اصفهان با مشاورین شرکت گرم آفرین فیدار در تماس باشید.

نمایندگی پکیج سونیه دوال اصفهان

مزیت‌های پکیج دیواری سونیه دوال(Saunier Duval) فرانسه:

طراحی شیک دستگاه و طراحی زیبای پانل جلویی و اتصالات هیدروبلوک پنهان آن

راندمان بالا، تولید صدای کمتر، کارایی فوق العاده، طول عمر بالا و استفاده از قطعات با کیفیت، اشغال فضای خیلی کمتر در مقایسه با سیستم شوفاژمرکزی و آبگرمکن دیواری

استفاده از قطعات هیدرولیک جدید بابهترین مواد کامپوزیت، مس و آهن

(از آن‌جایی که اکثر قطعات با کیفیت به کار رفته در پکیج های سونیه دوال فرانسه ساخت اتحادیه اروپا است،لذا تاثیر به‌سزایی در کاهش هزینه های مصرفی در زمینه انرژی، تعمیرات و … را خواهد داشت).

سونیه دوال از مکانیزم کاملا جدید و اختصاصی به نام eBus در پکیج های غیر چگالشی خود استفاده نموده که امکانات فراوانی از جمله ترموستات کنترل تدریجی، همخوانی با سنسور های دمای محیطی، کنترل تدریجی شعله جهت تنظیم منحنی مدار شوفاژ و کنترل همزمان تمامی قسمت های دستگاه را برای آسایش هر چه بیشتر کاربر به ارمغان می آورد. ویژگی هایی همچون وارم استارت (تامین آبگرم بدون تاخیر) که در این دستگاه برای تامین آبگرم فوری مبدل حرارتی صفحه‌ای همیشه گرم نگاه داشته می‌شود، قطعات هیدرولیکی و شیر سه طرفه جدید، سنسور ایمنی جدید در دودکش و کنترلر های دوگانه حرارتی از خصوصیات افزوده مدل تیما فست ThemFast می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جهت تعمیر پکیج سونیه دوال اصفهان با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

کد‌های خطا در پکیج سونیه دوال(saunier Duval):

کد خطا  F1-F4: اشکال در روشن شدن:

قطع گاز ، عدم احساس شعله،عدم احساس جرقه

کد خطا F2: اشکال در تخلیه دود:

عدم وجود هوای کافی در پکیج، عدم رعایت شرایط دودکش

انسداد دودکش یا هواکش،معیوب بودن سنسور دود

خراب شدن پرشر سوئیچ دود و یا سیم های آن

اشکال در ونتوری دود یا شیلنگ های آن

اشکال در فن پکیج سونیه دوال،خرابی برد

کد خطا F3: کمبود هوا در سیستم:

این کد پس از سه بار اقدام به راه اندازی پکیج روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

کد خطا F5: افزایش بیش از حد دما و فعال شدن کلید حرارتی:

وجود مشکل در کلید حرارتی یا سیم‌های آن، خطا در NTC گرمایش

کد خطا F6: خطا در اندازه گیری دما NTC2

کد خطا F7: اشکال در سنسور آب‌گرم مصرفی:

خراب بودن سنسور یا اتصال کوتاه در سنسور

کد خطا F8: افزایش بیش از حد حرارت در منبع ذخیره آب

کد خطا F9: اشکال در سنسور فشار آب:

کوتاه بودن یا قطع شدن سیم‌های سنسور فشار آب

کد خطا F10: اخطار سنسور دمای آب و برگشت آن به شوفاژ

کد خطا F11: خطا در برقراری ارتباط برد با صفحه نمایش: کابل بین برد و صفحه نمایش

کد خطا F12 : خطا در ولتاژ خروجی: مسیر سیم کشی برد های جانبی خراب است.

کد خطا F13 : خطا در برد اصلی:

فرکانس نامناسب شبکه ، خطا در کنترل شیر گاز، مشکل در بستن شیر گاز، مشکل در حافظه برد، خطا در برد اصلی، افزایش بیش از حد دمای برد، خطا در تشخیص شعله توسط برد

کد خطا F15: خراب بودن مدولاتور شیر گاز

کد خطا F16 : عدم وجود شعله:

تشکیل نشدن شعله، قطع بودن گاز، کوتاه بودن شعله و عدم تماس آن با حسگر، خرابی سیستم حسگر ، عدم وجود جرقه، اشکال در شیر گاز

کد خطا F18: خرابی صفحه نمایش پکیج

کد خطا F19 : هیچ پیامی ارسال نمیکند NTC2، از لوله جدا شده یا خراب است NTC2، چشمک زدن LED ، افت فشار مدار گرمایش کمتر از ۰.۵ بار

کد خطا F23 : مشکل در گردش آب، خرابی پمپ آب، مسدود بودن مدار گرمایش

کد خطا F25 : خرابی سنسور H-MOD

کد خطا F26 : اختلاف دمای بیش از حد بین مدار رفت و برگشت ( عدم گردش آب در پکیج)

کد خطا F28 : اختلاف دمای ثابت بین دمای رفت و برگشت (وجود مشکل در سنسورهای دما)

کد خطا F43 : خرابی سنسور خارجی دودکش (قطع شدن اتصال در این بخش یا اتصال کوتاه)

کد خطا F44 : خرابی سنسور داخلی دودکش (قطع شدن اتصال در این بخش یا اتصال)

کد خطا F14 : افزایش دما بیش از ۹۵ درجه

کد خطا F17 : نوسان برق (افت ولتاژ کمتر از ۱۷۰ ولت)

کد خطا F20 : هماهنگ نبودن صفحه نمایش پکیج با برد کنترل

کد خطا F21 : افت فشار مدار گرمایش کمتر از ۰.۵ بار

کد خطا F22 : افزایش بیش از حد فشار مدار گرمایش (بیش از ۲.۷ بار)

پکیج های گرمایشی سونیه دوال(Saunier Duval) فرانسه محصول وارداتی، توسط شرکت معظم پارس وایا در شهر اصفهان است.

نمایندگی مرکزی مجاز خدمات پس از فروش پکیج سونیه دوال (Saunier Duval) در استان اصفهان توسط شرکت گرم آفرین فیدار (FIDAR SERVICE) به مدیریت مهندس محمد اسماعیلیان انجام می‌شود.

تعمیر پکیج سونیه دوال اصفهان:

به عنوان نمایندگی پکیج سونیه دوال اصفهان، ما به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری انواع پکیج‌های سونیه دوال ، شاپه، دودیت ریش و … به شما افتخار می‌کنیم. در یک دهه اخیر تلاش متخصصین این مجموعه بر آن بوده است که به شما مشتریان عزیز خدمات با کیفیت و حرفه‌ای ارائه بدهد. مهندسین گرم آفرین فیدار این اطمینان را به شما می دهند که تا هر نوع مشکلی که در پکیج سونیه دوال شما به وجود آمده با دقت و تخصص برطرف کنند.

تیم با آموزش دیده و کار آزموده ما از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیرات استفاده می کنند تا کارایی و دوام پکیج شما تضمین شود. پس از عیب‌یابی و تشخیص عوامل موثر بر خرابی پکیج، تعمیرات لازم با دقت انجام می‌شود. پس از اتمام کار پکیج شما  مورد آزمایش و تست قرار می‌گیرد تا از صحت عملکرد آن مطمئن شویم.

نمایندگی و تعمیر پکیج سونیه دوال اصفهان آماده اعزام تعمیرکار به تمام نقاط استان اصفهان در کوتاه ترین زمان می باشد. اگر پکیج سونیه دوال شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات اصلی دارد، با ما تماس بگیرید. تیم ما در اختیار شماست تا بهترین خدمات تعمیر پکیج سونیه دوال را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.

سوالات متداول:

در زیر، سوالات متداولی که ممکن است در رابطه با نمایندگی پکیج‌ سونیه دوال اصفهان پیش بیاید، به همراه پاسخ‌های آنها آمده است:

تعمیر پکیج شاپه اصفهان

جهت استعلام قیمت خرید، راه اندازی و سرویس انواع پکیج سونیه دوال در اصفهان با مشاورین مجموعه گرم آفرین در تماس باشید.

گرم آفرین کلیه پکیج ها در انواع مدل ها و برند ها را به صورت تخصصی تعمیر و سرویس می کند. انواع پکیج شاپه، دودیت ریش، بارلی (وارم هوس)، دئوترم و باکسی توسط این مجموعه تعمیر می شود.