09131251269 واتساپ
نمایندگی پکیج بارلی و وارم هاوس اصفهان

نمایندگی پکیج بارلی اصفهان

شرکت گرم آفرین فیدار به عنوان نمایندگی پکیج بارلی اصفهان است که ارائه دهنده خدمات نصب راه اندازی سرویس و نگهداری و تعمیر پکیج بارلی اصفهان می باشد. گرم آفرین فیدار با بهره گیری از نیرو های متخصص و با تجربه خود در این زمینه به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن پکیج خود را عیب یابی و با مناسب ترین قیمت و متریال اورجینال آن را تعمیر کنید.

این مجموعه علاوه بر نمایندگی بارلی، نمایندگی پکیج دودیتریش اصفهان و نمایندگی پکیج شاپه و پکیج باکسی و دئوترم در اصفهان دارا است. به این معنا که در صورت بروز هرگونه مشکل در انواع پکیج و نیاز به عیب یابی، متخصصین ما در کنار شما خواهند بود. شرکت گرم آفرین فیدار با بیش از 15 سال سابقه کاری موفق بهترین انتخاب برای خرید و تعمیر پکیج شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت انواع پکیج در اصفهان و انتخاب پکیج مناسب با بودجه خود با مشاورین ما در تماس باشید.

خدمات نمایندگی پکیج وارم هاوس اصفهان:

ما مفتخر هستیم که طی سال ها تجربه توانسته ایم خدمات متنوعی را برای شما مشتریان عزیز جهت تعمیر پکیج وارم هاوس اصفهان به ارمغان بیاوریم:

  1. نصب و راه اندازی انواع پکیج : مهندسین این مجموعه با بهره گیری از تجربه و تکیه بر دانش خود در این سال ها با دقت بی‌نظیری پکیج‌های گرمایی بارلی و وارم هاوس را به بهترین شکل ممکن نصب می‌کنند تا از عملکرد بهینه آن لذت ببرید.
  2. تعمیر پکیج بارلی اصفهان : شرکت گرم آفرین فیدار علاوه بر نصب محصولات تعمیر و سایر خدمات پس از فروش را نیز به شما ارائه می دهد. در صورتی که پکیج شما دچار مشکل هایی اعمم از صداهای ناهنجار و غیرعادی، افت فشار یا نشت آب و … است تنها یک تماس کافی است تا تعمیرکاران ما به محل شما اعزام شوند.
  3. مشاوره تخصصی : یکی دیگر از مزیت های این مجموعه نیاز سنجی و کمک در راستای انتخاب بهترین پکیج متناسب با بودجه شماست. شما می توانید تنها با یک تماس با تیم ما مشاوره‌های لازم را برای انتخاب پکیج درست داشته باشید.
  4. تعویض قطعات با قطعات اورجینال : آنچه ما را از سایر نمایندگی ها و تعمیرکاران متمایز می کند جایگزینی قطعات اورجینال و اصلی به جای قطعه آسیب دیده است. این موضوع باعث می شود تا دوام و عمر مفید پکیج‌های شما را حفظ کنیم و مطمئن شویم که پکیج به بهترین شکل تعمیر شده است.

همواره در تلاش بوده ایم تا با خرید پکیجی مرغوب و با کیفیت، راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان بیاوریم. جهت استعلام قیمت با در تماس باشید.

نمایندگی پکیج بارلی اصفهان

معرفی پکیج گرمایشی بارلی (وارم هاوس) توسط نمایندگی پکیج وارم هاوس اصفهان :

پکیج های گرمایشی بارلی و وارم هاوس(Barreli&Warmhaus)یکی از محصولات شناخته شده و پر طرفدار در زمینه گرمایش ساختمان‌ها است.

‏ پکیج های گرمایشی بارلی و وارم هاوس (Barreli&Warmhaus) محصول شرکت سهند کار آزمای در شهر تبریز است که با‌شرکت معظم beycelik holding کشور ترکیه اقدام به تولید پکیج های گرمایشی نموده است.

یکی از پکیج های دیواری این شرکت، پکیج بارلی (Barreli)مدل مون پلاس (Moon plus)نام دارد که در چهار ظرفیت(24-28-32-36)کیلووات در بازار عرضه میگردد.

یکی دیگر از پکیج های دیواری این شرکت پکیج وارم هاوس(Warmhaus) مدل لاوا (Lawa) نام دارد که در ظرفیت های (24-28-31) کیلووات در بازار عرضه میگردد.

 راندمان حرارتی پکیج بارلی(Barreli) نسبت به ظرفیت دستگاه از ۹۴.۵ تا ۹۵.۰۵ متغیر است.

پکیج های بارلی و وارم هاوس (Barreli&Warmhaus)دارای تکنولوژی پیشرفته،کارایی فوق العاده،کیفیت بالا و همچنین طول عمر بالا هستند.

پکیج های بارلی و وارم هاوس( Barreli&Warmhaus)مناسب برای کلیه ساختمان ها، رستوران ها، باشگاه‌های ورزشی،ادارات،مدارس و دانشگاه‌ها است.

از آن‌جایی که اکثر قطعات با کیفیت به کار رفته در پکیج های بارلی و وارم هاوس(Barreli&Warmhaus)ساخت اتحادیه اروپا است،لذا تاثیر به‌سزایی در کاهش هزینه های مصرفی در زمینه انرژی، تعمیرات و … را خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جهت تعمیر پکیج وارم هاوس اصفهان با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

نمایندگی وارم هاوس اصفهان

مزیت های خرید از نمایندگی پکیج بارلی اصفهان:

پکیج بارلی دارای مزیت های زیادی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

۱- دارای آخرین تکنولوژی روز دنیا، تمام هرمتیک جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و استهلاک قطعات داخلی پکیج.

۲- دارای سنسور تشخیص دما در لوله برگشتی جهت تنظیم شعله نسبت به دمای ورودی و خروجی که در صورت گرفتگی لوله‌ها و رادیاتورها و یا بسته بودن شیر رادیاتورها شعله را خاموش و اعلام خطا نموده که این عمل جهت جلوگیری از رسوب گذاری در مبدل اصلی می‌شود.

۳- دارای صفحه نمایش LCD

۴- دارای ان تی سی حرارتی با تلرانس ۱ درجه سانتیگراد

۵- بالاترین عایق بندی بدنه

۶- راندمان بالا با مبدل حرارتی مسی

۷- استفاده از استیل ضد زنگ در مبدل ثانویه

۸- استفاده از کلاس حفاظت الکتریکی IP X 5D جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و سرما به داخل پکیج و جلوگیری از پرت حرارتی

۹- سازگار با پنلهای گرمایشی خورشیدی

۱۰- دارای یون حساس به مونواکسید کربن

۱۱- سیستم ضد یخ زدگی

۱۲- ترموستات اتاق دیجیتال قابل برنامه ریزی هفتگی ( اختیاری)

۱۳- سنسور تشخیص دمای خارجی جهت متعادل ساختن دمای داخلی نسبت به دمای خارجی ( اختیاری)

برخی از قطعات پکیج بارلی و وارم هاوس:

۱- شیر گاز BERTELLI&PARTNERS کشور ایتالیا

۲- مبدل ثانویه SWEP کشور سوئد

۳- الکترود جرقه زن و حسگر شعله RAUSCHERTکشور آلمان

۴- فن sit کشور ایتالیا

۵- منبع انبساط CIMM کشور ایتالیا

۶- ان تی سی TASSERON کشور هلند

۷- هیدروبلوک ARCELL کشور ترکیه

۸- مشعل حرارتی POLIDORO کشور ایتالیا

۹- پمپ WILO کشور آلمان

۱۰- برد الکترونیک BERTELLI&PARTNERS کشور ایتالیا

۱۱- مبدل حرارتی  اصلی از کشور ایتالیا

کد‌های خطا دستگاه بارلی مدل مون پلاس(Moon):

کد‌ خطای E0: نبود فن در مدار

کد خطای E1: خرابی جرقه زن

کد خطای E2: جوش آوردن

کد خطای E3: نقص در تهویه هوا

کد خطای E4: نقص کمبود آب

کد خطای E5: روشن بودن شعله در زمان فرمان قطعی

کد خطای E6: نقص در سنسور آبگرم بهداشتی

کد خطای E7: نقص در سنسور آب سیستم حرارتی

کد خطای E8: کمبود ولتاژ کمتر از ۱۷۰ ولت

کد خطای E9: انجماد سیستم حرارتی یا اتصال کوتاه سنسور حرارتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جهت تعمیر پکیج بارلی اصفهان با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

پکیج های گرمایشی بارلی و وارم هاوس (Barreli&Warmhaus)قابل استفاده در کلیه سیستم های گرمایشی، از قبیل(رادیاتور، فن‌کویل، گرمایش از کف، داکت اسپلیت) است.

پکیج های گرمایشی بارلی و وارم هاوس (Barreli&Warmhaus) مجهز به سیستم های عیب‌یابی اتوماتیک است.

پکیج های دیواری بارلی و وارم هاوس(Barreli&Warmhaus) با دو سال گارانتی قطعات توسط شرکت سهند کار آزمای در ایران تولید می‌شود و نمایندگی مرکزی مجاز خدمات پس از فروش پکیج بارلی و وارم هاوس (Barreli&Warmhaus)در استان اصفهان توسط شرکت گرم آفرین فیدار (FIDAR SERVICE) به مدیریت مهندس محمد اسماعیلیان انجام می‌شود.

تعمیر پکیج وارم هاوس اصفهان:

شرکت گرم آفرین فیدار به عنوان نمایندگی پکیج بارلی اصفهان با افتخار خدمات تعمیر پکیج‌های گرمایی را به صورت حرفه ای به شما عزیزان ارائه می‌دهد. ما به تأمین راحتی و گرمای مطلوب خانه‌های شما اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. و از ابتدا تا انتها تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات با کیفیت قرار می دهیم.

آنچه سبب ماندگاری ما در این سال ها شده است رضایت حداکثری مشتریان است. خدمات اصلی شرکت گرم آفرین فیدار به عنوان نمایندگی وارم هاوس اصفهان شامل نصب، تعمیر، و خدمات پس از فروش پکیج‌های گرمایی می‌باشد. تیم متخصص و مجرب ما با دقت و حرفه‌ای هر گونه مشکل یا خرابی در پکیج‌های بارلی و وارم هاوس شما را تشخیص می‌دهد و تعمیر می‌کند.

سوالات متداول در رابطه با تعمیر و نمایندگی پکیج بارلی اصفهان:

در زیر، سوالات متداولی که ممکن است در رابطه با تعمیر پکیج‌ وارم هاوس اصفهان پیش بیاید، به همراه پاسخ‌های آنها آمده است:

هزینه تعمیرات به نوع پکیج و میزان خرابی آن بستگی دارد. اگر قطعات داخلی آن نیز نیاز به تعمیر داشته باشند بدیهی است قیمت بالاتری دارد.

در پکیج های بارلی و وارم هاوس معمولا مشکلاتی مانند مشکل در سیستم گرمایشی، مشکل در بخش الکترونیکی، نشت یا ترکیبات آبی، مشکل در تنظیمات و کنترل پکیج و … وجود دارد که باید توسط مهندس متخصص تعمیر شود.