09131251269 واتساپ
نمایندگی پکیج شاپه اصفهان

نمایندگی پکیج شاپه اصفهان

با افتخار، شرکت گرم آفرین فیدار به عنوان نمایندگی پکیج شاپه اصفهان و تعمیر پکیج شاپه اصفهان و همچنین ارائه دهنده خدمات فروش انواع پکیج و خدمات پس از فروش آن با بیش از 15 سال سابقه کاری موفق بوده است. این مجموعه با تمرکز بر ارائه خدمات نصب، تعمیر و خدمات پس از فروش پکیج شاپه در اصفهان، به عنوان یک نمایندگی رسمی، به مشتریان خود خدمات عالی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. گرم آفرین فیدار با تکیه بر دانش و تجربه خود در این سال ها توانسته است به یک کلینیک کامل جهت تعمیر انواع پکیج شاپه، دودیت ریش، بارلی و وارم هاوس و … تبدیل شود.

اگر به دنبال نصب یک پکیج گرمایشی موثر و تعمیرات کیفی برای پکیج شاپه خود هستید، با ما تماس بگیرید. ما این اطمینان را به شما می دهیم. که انتخاب شرکت گرم آفرین فیدار به عنوان نمایندگی رسمی پکیج شاپه اصفهان تصمیم درستی برای تأمین راحتی و گرمای شما خواهد بود. تنها یک تماس کافی است تا در کوتاه ترین زمان ممکن صفر تا صد پکیج شاپه شما تعمیر و با نازل ترین قیمت در اختیارتان قرار بگیرد. هدف ما جلب رضایت شماست.

خدمات ارائه شده توسط مجموعه گرم آفرین فیدار:

گوشه ای از خدماتی که شرکت گرم آفرین فیدار به عنوان نمایندگی پکیج شاپه اصفهان شما عزیزان ارائه می دهد:

  1. نصب پکیج شاپه: تیم متخصص و کارآزموده شرکت گرم آفرین فیدار توانایی نصب انواع پکیج‌های شاپه را دارد. و به شما کمک می‌کند تا گرمای دلخواه خود را به صورت بهینه و مؤثر در منزل یا محل کار خود داشته باشید. این مجموعه با بهره گیری از نصاب های باتجربه و متخصص در تمام مراحل از خرید تا نصب در کنار شما خواهد بود.
  2. تعمیر پکیج شاپه: در صورت وقوع هرگونه خرابی یا اشکال در پکیج شاپه، تیم تخصصی شرکت گرم آفرین فیدار آماده است تا مشکلات شما را برطرف کند. و به عملکرد بهینه پکیج شما کمک کند. این مجموعه با داشتن خدمات پس از فروشی مانند تعمیر پکیج شاپه اصفهان شما را از هرگونه تماس و پیگیری برای پیداکردن تعمیرکار متخصص بی نیاز می کند.
  3. مشاوره تخصصی: این مجموعه به شما مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهد تا بهترین پکیج شاپه را با توجه به نیاز و بودجه و لوکیشن خود انتخاب کنید.
  4. تامین قطعات اصلی: این نمایندگی از قطعات اصلی برای تعمیر و نگهداری پکیج‌ها استفاده می‌کند، همین امر سبب می شود تا کارایی بیشتر و عمر مفید طولانی‌تری به پکیج شما بدهد.

تعهد به ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان از اصول اصلی شرکت گرم آفرین فیدار است. تیم ما با تجربه و تخصص، در هر زمان که به مشاوره، نصب، تعمیر یا سرویس پکیج‌های شاپه نیاز دارید، در خدمت شماست.

معرفی پکیج گرمایشی شاپه:

پکیج های گرمایشی شاپه فرانسه (CHAPPEE) یکی از محصولات شناخته شده. و پر طرفدار در زمینه گرمایش ساختمان ها در شرکت بین المللی BDR THERMEA است.

‏BDR THERMEA یک شرکت بین‌المللی است که در زمینه تولید و عرضه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی فعالیت می‌کند. این شرکت از تکنولوژی‌های پیشرفته و نوآورانه برای تولید سیستم‌های کارآمد و صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده می‌کند. سیستم‌های شوفاژ دیواری این شرکت با راندمان 93 درصدی از جمله محصولات محبوب آن‌ها هستند. با استفاده از این سیستم‌ها، کاربران قادر خواهند بود تا هزینه‌های انرژی خود را به حداقل برسانند و به حفظ محیط زیست کمک کنند.

پکیج های دیواری شاپه فرانسه (CHAPPEE) دارای تکنولوژی پیشرفته، کیفیت بالا و همچنین طول عمر بالا هستند.

پکیج دیواری شاپه (CHAPPEE) مناسب برای باشگاه های ورزشی،رستوران ها، ادارات،مدارس ،دانشگاه ها و منازل مسکونی است.

از آنجایی که تمامی قطعات به کار رفته در پکیج های دیواری شاپه فرانسه (CHAPPEE) ساخت اتحادیه اروپا است. این پکیج ها دارای راندمان بالایی هستند. که خود این موضوع تاثیر به ‌سزایی در کاهش هزینه های مصرفی در زمینه انرژی ،تعمیر و … خواهد داشت .

پکیج های گرمایشی شاپه فرانسه ( CHAPPEE) در دو مدل دیجیتال و آنالوگ و در ظرفیت های ۲۴kw،۲۸kw،۳۱kw روانه بازار گردیده است. که نمایندگی پکیج شاپه اصفهان ارائه دهنده هر دو نوع آن با بهترین کیفیت می باشد. تنها یک تماس جهت استعلام قیمت کافی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جهت تعمیر پکیج شاپه اصفهان با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

تعمیر پکیج شاپه اصفهان

معرفی انواع پکیج های شاپه توسط نمایندگی پکیج شاپه اصفهان:

پکیج های دیواری شاپه(CHAPPEE) دارای سه نوع:

 تک مبدل (initia master)با توان حرارتی ۲۴ کیلووات ، دو‌ مبدل (initia super_initia digit) با توان حرارتی ۲۴،۲۸،۳۱ کیلو‌وات هستند.

یکی از مهمترین مزیت‌های پکیج های شاپه (CHAPPEE) نسبت به سایر پکیج ها استفاده از هیدروبلوک برنجی است که در سایر دستگاه ها  از هیدروبلوک باکالیت استفاده شده است و این باعث سوراخ شدن هیدروبلوک طی چند سال استفاده می‌شود.

از مزایای پکیج دیواری شاپه فرانسه (CHAPPEE) میتوان به فن پر قدرت و بی صدا و بازده حرارتی ۹۳ درصد اشاره کرد. (بازده حرارتی ۹۳ درصدی شوفاژ دیواری به معنای این است که این سیستم گرمایشی توانایی تبدیل ۹۳ درصد از انرژی مصرفی به گرما را دارد. به عبارت دیگر، فقط ۷ درصد از انرژی مصرفی به صورت ضایعات حرارتی از دست می‌رود.)

این راندمان بسیار بالا نشان می‌دهد که شوفاژ دیواری شاپه (CHAPPEE) یک سیستم بسیار کارآمد است و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. با استفاده از این سیستم، شما می‌توانید هزینه‌های انرژی خود را کاهش داده و به حفظ محیط زیست کمک کنید.

(تولید ۱۰/۵ تا ۱۹ لیتر در دقیقه آب‌گرم) پکیج شاپه(CHAPPEE) قابلیت کار با گاز مایع و قابلیت نصب ترموستات محیطی را نیز دارد.

پکیج شاپه (CHAPPEE) دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی و مناسب برای نصب در فضای باز نیز می‌باشد.

 پکیج دیواری شاپه فرانسه (CHAPPEE) امکان اتصال به آبگرمکن های خورشیدی را دارد و تنظیم الکترونیکی مداوم شعله پکیج شاپه (CHAPPEE) باعث صرفه جویی در گاز و کنترل دقیق دما در حالت گرمایش و آب‌گرم می‌شود.

از دیگر مزایای پکیج شاپه فرانسه (CHAPPEE) طول و قطر مبدل اصلی این دستگاه است که حداقل ظرفیت آن ( ۲۴ کیلووات) تا متراژ ۱۷۰ متر مربع را به راحتی روی سیستم گرمایش رادیاتور پشتیبانی می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جهت تعمیر پکیج شاپه اصفهان با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

بررسی کد خطاهای پکیج شاپه:

چند نمونه از هشدارهای سیستم کنترل پکیج شاپه دیجیتال (CHAPPEE):

کد خطایی E01: خطای سیستم جرقه زنی، نرسیدن گاز یا خرابی الکترود جرقه زن.

کد خطای E02: فعال شدن ترموستات حد به دلیل بالا رفتن غیر معمول دما.

کد خطای E03: نارسایی دودکش یا انسداد مسیر مکش دودکش.

کد خطای E05: خرابی سنسور شوفاژ.

کد خطای E06: خرابی سنسور آبگرم بهداشتی.

کد خطای E10: پایین بودن فشار آب سیستم گرمایی کمتر از ۰/۵ بار.

کد خطای E25: از کار افتادن پمپ سیرکولاتور یا انسداد مسیر شوفاژ.

کد خطای E35: کمبود شعله اولیه، نرسیدن حرارت لازم به یون کنترل شعله.

معرفی هشدارهای پکیج دیواری شاپه فرانسه :

مدل آنالوگ (initia super&initia master):

کد خطای ۳۰: نشانگر قطع گاز یا نوسان برق.

کد خطای ۴۰: ترموستات حد فعال میباشد.

کد خطای ۵۰: مسدود بودن مسیر دودکش یا نقص فن.

کد خطای ۶۰: نشانگر فقدان آب

کد خطای ۷۰: نشانگر غیر فعال بودن سنسور آبگرم مصرفی.

کد خطای ۸۰: نشانگر غیر فعال بودن سنسور شوفاژ.

پکیج شاپه فرانسه ( CHAPPEE) با سه سال گارانتی قطعات توسط شرکت بهینه سازان رژان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است نمایندگی مرکزی مجاز خدمات پس از فروش پکیج دیواری شاپه فرانسه (CHAPPEE)در استان اصفهان توسط شرکت گرم آفرین فیدار (FIDAR SERVICE) به مدیریت مهندس محمد اسماعیلیان انجام می‌شود.

تعمیر پکیج شاپه اصفهان:

شرکت گرم آفرین فیدار به عنوان نمایندگی رسمی پکیج شاپه اصفهان ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری پکیج‌های شاپه می باشد. از زمان تأسیس ما، مأموریت ما این بوده که به مشتریان عزیز خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه دهیم تا آن ها از محصولات گرمایشی و سرمایشی خود لذت ببرند.

خدمات تعمیر پکیج شاپه اصفهان توسط تیم متخصص و مجرب ما انجام می‌شود. تکنسین‌های با تجربه و آموزش دیده گرم آفرین فیدار، به شما اطمینان می‌دهند که پکیج شاپه شما بهینه کار می‌کند. همچنین، ما از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیرات استفاده می‌کنیم تا دوام و کارایی پکیج شما تضمین شود. متخصصین ما پس از عیب یابی و تشخیص علل خرابی، تعمیرات لازم را با دقت و سرعت انجام می‌دهند. پس از تعمیر، پکیج مورد آزمایش و تست قرار می‌گیرد تا از عملکرد صحیح و کارآیی آن اطمینان حاصل شود.

گرم آفرین فیدار آماده خدمت رسانی به تمام نقاط اصفهان می باشد. اگر پکیج شاپه شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات اصلی دارد، با ما تماس بگیرید. تیم ما در اختیار شماست تا بهترین خدمات تعمیر پکیج شاپه اصفهان را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.

سوالات متداول در رابطه با تعمیر و نمایندگی پکیج شاپه اصفهان:

در زیر، سوالات متداولی که ممکن است در رابطه با تعمیر پکیج‌ شاپه اصفهان پیش بیاید، به همراه پاسخ‌های آنها آمده است:

بله، ما یک نمایندگی رسمی و مجاز پکیج شاپه در اصفهان هستیم. این به معنای ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال است.

ما تعمیر تمام مدل‌ها و اندازه‌های پکیج‌های شاپه را انجام می دهیم. از پکیج‌های منزلی تا صنعتی، توسط این مجموعه با قطعات اورجینال تعمیر می شود. علاوه بر تعمیر پکیج شاپه سایر پکیج های دودیت ریش، بارلی، وارم هوس و … نیز در گرم آفرین انجام می شود.

بله، پس از تعمیرات،ما این ضمانت را به شما خواهیم داد که در صورت وجود هر مشکلی، ما آن را به صورت رایگان تعمیر خواهیم کرد.

هزینه تعمیرات معمولاً براساس نوع مشکل و مدل پکیج متغیر است. برای اطلاع از تعرفه‌ها و هزینه‌ها، با ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتری ارائه دهیم.

مشکلات معمول در پکیج‌ها شامل عدم روشن شدن، ایجاد صداهای غیرعادی، نشت یا به موقع گرم نشدن آب می‌شوند.